Головна »
2019 » Грудень » 5 » Шляхи впровадження профорієнтаційної роботи
09:30 Шляхи впровадження профорієнтаційної роботи |
5 грудня 2019 року в Руськівській ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося засідання шкільного методичного об’єднання класних керівників на тему «Формування соціальних і громадянських компетентностей шляхом впровадження профорієнтаційної роботи.» Саме над цим проблемним питанням працює класний керівник 9 класу Копич Т.В. Вона обмінялася досвідом роботи з цього питання, розповіла про екскурсії на виробництво як дієвий спосіб профорієнтаційної роботи з учнями. Зокрема Тетян Василівна детально зупинилася на екскурсії на відвіданні компанії Flex у м.Мукачево. Розвиток соціальних компетентностей є пріоритетним в удосконаленні системи освіти. Саме соціальні компетентності є домінантними в якісній характеристиці школи життєвої компетентності. Соціальні компетентності (характеризують уміння людини повноцінно жити в суспільстві) це здатність брати на себе відповідальність, приймати рішення, робити вибір, безконфліктно виходити з життєвої ситуації, приймати діяльність демократичних інститутів суспільства. Стратегія формування соціальних та громадянських компетентностей дає учневі змогу не лише отримувати знання, а й розкрити, розглянути і реалізувати себе, свої задатки, позитивні риси. Крім того дає змогу формувати готовність до усвідомленого й відповідального життєвого вибору, спроможність створити особисту життєву концепцію, яка спирається на правильно обрані соціальні та моральні цінності, принципи і норми; визначити інтереси, цінності та здібності особистості незалежно від її соціального походження; формувати дієву соціальну компетентність, її домінанту соціальну відповідальність.
|
Переглядів: 249 |
Додав: ivanka_lendel
| Рейтинг: 5.0/2 |