Здобувачам освіти
Для комунікації з батьками у закладі використовуються електронна пошта, вайбер, телеграм, месенджер, відеозв'язок ZOOM.
Платформи для дистанційного навчання
Для організації освітнього процесу задіяні онлайн сервіси Google, платформа для онлайн-занять Zoom та соціальні месенджери. Електронні журнали та щоденники учнів розміщені на електронній освітній платформі Ниман школа.
Під час дистанційної форми навчання для спільної роботи вчителів та здобувачів освіти у закладі використовуються такі платформи: Kahoot, onlinetestpad – конструктор тестів, опитувань, кросвордів, ігор та комплексних завдань; learningapps – готові навчальні вправи та інструменти для створення тестів,завдань;На Урок, Всеосвіта – інструменти для створення тестів, завдань, віртуальна дошка Padlet як інструмент візуалізації, матеріали Всеукраїнської школи онлайн.
Пам’ятка для учнів під час дистанційного навчання
І. Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.
- Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
- Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня, повинні знаходитися «під рукою», щоб під час роботи не витрачати час на пошук.
- На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
- Зовнішній вигляд також має значення.
- Візьми собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл і приладдя на завтра.
ІІ. Самоорганізація навчання .
- Робочий день починати відповідно розкладу уроків.
- Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн (один і той же час, в основному в денні години).
- Роби перерви між виконанням уроків.
- Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
- Пам’ятай у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку (відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини), але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
- Асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись терміну здачі роботи.
- Роботи приймаються до 17:00, субота та неділя вихідні дні.
- Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.
ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.
- Пам’ятай про академічну доброчесність.
- Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.
- Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «потім».
- У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.
ІV. Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.
- Правила поведінки на онлайн – уроці: відео можеш не вмикати, але на аватарці фото учня, нік – його прізвище та ім’я. Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку .
V.Памятай !!!! Чітко дотримуйся складенного режиму дня, хоч би як непросто це було. Докладай зусиль, щоб не відхилятися від нього.
- Через 21 день життя за розпорядком стане нормою, перейде надалі у звичку. А ще допоможе виробити силу волі.