Конкурс «Учень року» Руськівської гімназії

Загальні положення

1.1. Конкурс «Учень року» в гімназії  проводиться в чотири етапи в лютому-квітні кожного поточного навчального року адміністрацією гімназії  спільно з методичною радою, учнівським самоврядуванням.

1.2. Мета конкурсу-підвищення престижу якості освіти серед учнів гімназії, заохочення кращих учнів  до навчання, активізація форм позаурочної діяльності, створення оптимальних умов для виявлення обдарованих і талановитих дітей, їх подальшого розвитку.

1.3. Переможець визначається із двох ступенів навчання: початкова  ланка ( 1-4) і основна школа ( 5-9).

1.4. Переможець до участі в конкурсі в наступний рік не допускається.

2. Порядок організації і проведення першого етапу конкурсу.

2.1. І етап-висування кандидатур ( проводиться в лютому місяці поточного навчального року класами і класними керівниками).

2.2. В класі проводиться голосування, за результатам якого обирають двох кандидатів від класу. При висуванні кандидатур учні обґрунтовують свій вибір згідно такими критеріями:

• Добрі результати навчання.

• Загальна широка ерудиція.

• Активна участь в заходах класу, гімназії, громади: в олімпіадах, конкурсах, турнірах, МАН, культурно-масових заходах.

• Особливі здібності і великі знання в окремій галузі навчання.

• Авторитет і повага в колективі.

2.3. Заявка на участь в конкурсі подається представником класу до 15 лютого поточного навчального року в навчальну частину.

2.4. В разі відсутності кандидата цей факт заноситься до заявки.

2.5. В разі зміни обставин, клас може замінити кандидата до проведення другого етапу конкурсу.

3. Порядок організації і проведення другого етапу конкурсу.

3.1. Другий етап конкурсу проводиться в лютому-березні по групах: 1-4, 5-9 класах.

3.2. Другий етап проходить у вигляді інтелектуальної гри (наприклад, «О, щасливець!») у березні місяці.

3.3. Учасники відповідають на 15 питань. Мають право на три підказки: допомогу зали, «Дзвінок другу» ( тільки не учителю), 50/50.

3.4. Для учасників конкурсу за два тижні називають три предмети і три теми, за якими будуть проходить змагання.

Наприклад:

українська література «Т.Г.Шевченко»

історія «Епоха козацтва»

математика «Логічні задачі»

3.4. Предмети і теми визначаються щорічно на засіданні методичної ради гімназії.

3.5. Критерії оцінювання тестових робіт і контрольні тести готують члени МО.

3.6. Учень може користуватись консультаціями учителів, літературою за порадою педагогів.

3.7. В наступний етап проходить переможець чи переможці від групи.

4. Порядок організації і проведення третього етапу конкурсу.

4.1. Третій тур конкурсу проходить у вигляді виступу ораторів та захисту домашніх комп'ютерних презентацій. (Презентація може бути створена у будь-якій структурі, формі. Може складатися із розділів «Про себе», «Моє улюблене заняття», «Моя мрія», «Якою я бачу нашу гімназію», «Наша гімназія – безпечний простір», «Що би я запропонував у гімназії», «Мої досягнення», «Мої улюблені предмети»…). При створенні презентацій слід дотримуватись академічної доброчесності.

4.2. Виступ ораторів за умови дистанційного навчання можуть відбуватися за допомогою програмного забезпечення «Zoom».

4.3. Презентації кожен конкурсант надсилає на електронну пошту гімназії для оцінювання журі за три дні до онлайн-презентації.

5.2. До голосування за переможця долучаються усі учасники освітнього процесу. Голосування за кандидата відбувається у соціальній мережі «Facebook» на сторінці гімназії або за допомогою гугл-форми.

5.3. Оголошення результатів відбувається у соціальній мережі «Facebook» на сторінці гімназії у кінці березня.

6. Нагородження.

6.1.  Переможці отримують почесний диплом «Найкращий учень року». За наявності спонсорів переможець може нагороджуватися цінним призом або грошовою винагородою.

6.3. Нагородження проходитиме в урочистій обстановці на загальношкільній лінійці.