Аналіз моделі учнівського самоврядування встановлено, що свою діяльність органи учнівського самоврядування в школі здійснює згідно затвердженого учнівською конференцією Статуту, який передбачає різні організаційно-змістові моделі діяльності. Шкільний парламент складається з таких центрів:
ації предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів, тематичних вечорів, створення лекторських груп тощо;
- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників учнів;
- співпрацює з батьківським комітетом, шкільним парламентом із питань поведінки, дисципліни та порядку учнів.
Міністерство дисципліни і порядку - це група, до якої входять учні, що добре вчаться, допомагають однокласникам, дають їм консультації з окремих предметів, а також слідкують за дисципліною у школі та відвідуванням уроків дітьми, контролюють чергування учнів по школі.
Міністерство культури - організовує дозвілля школярів, тематичні вечори та тижні.
Міністерство інформації - організація інформаційно - просвітницької роботи серед учнів через шкільну пресу, телебачення.
Міністерство освіти - контроль за навчанням учнів, проведення конкурсів, турнірів, пропаганда досягнень учнів у навчанні.
Міністерство спорту - залучення дітей, підлітків до участі в спортивних секціях, організація спортивних заходів.
Міністерство праці – підготовка школярів до господарсько – трудової діяльності.
Міністерство милосердя - піклування про молодших школярів, допомога одиноким літнім людям, інвалідам, проведення доброчинних заходів.
Склад шкільного парламенту 2024-2025 н.р.
Голова шкільного парламенту – Лендєл Анастасія (9 кл.)
Заступник голови шкільного парламенту – Тромпак Марія (7 кл.)