Аналіз моделі учнівського самоврядування встановлено, що свою діяльність органи учнівського самоврядування в школі здійснює згідно затвердженого учнівською конференцією  Статуту, який передбачає різні організаційно-змістові моделі діяльності. Шкільний парламент складається з таких центрів:

ації предметних тижнів, місячників, олімпіад, конкурсів, тематичних вечорів, створення лекторських груп тощо;

- контролює виконання домашніх завдань, ведення щоденників учнів;
- співпрацює з батьківським комітетом, шкільним парламентом із питань поведінки, дисципліни та порядку учнів.

Міністерство дисципліни і порядку - це група, до якої входять учні, що добре вчаться, допомагають однокласникам, дають їм консультації з окремих предметів, а також слідкують за дисципліною у школі та відвідуванням уроків дітьми, контролюють чергування учнів по школі.

Міністерство культури - організовує дозвілля школярів, тематичні вечори та тижні.

Міністерство інформації - організація інформаційно - просвітницької роботи серед учнів через шкільну пресу, телебачення.

Міністерство освіти - контроль за навчанням учнів, проведення конкурсів, турнірів, пропаганда досягнень учнів у навчанні.

Міністерство спорту - залучення дітей, підлітків до участі в спортивних секціях, організація спортивних заходів.

Міністерство праці – підготовка школярів до господарсько – трудової діяльності.

Міністерство милосердя - піклування про молодших школярів, допомога одиноким літнім людям, інвалідам, проведення доброчинних заходів.

 

Склад шкільного парламенту 2024-2025 н.р.

Голова шкільного парламенту – Лендєл Анастасія (9 кл.)

Заступник голови шкільного парламенту – Тромпак Марія (7 кл.)