Якою буде дитина в грі,
такою вона буде і в праці, коли виросте.
Тому виховання майбутнього діяча
відбувається перш за все в грі.
Отже, гра, її організація – ключ
в організації виховання.
А.С. Макаренко
Формування учня самостійною, ініціативною, вдумливою особистістю може бути успішним, якщо вчитель потурбується про це з першого проведеного уроку. Одним із найперспективніших шляхів виховання активних учнів, озброєння їх необхідними вміннями і навичками є впровадження активних форм і методів навчання, серед яких провідне місце займають навчальні ігри.
Використання на уроках дидактичних ігор та ігрових моментів робить процес навчання цікавим, створює у дітей бадьорий творчий настрій, полегшує засвоєння навчального матеріалу. Різноманітні ігрові дії, за допомогою яких розв'язується те чи інше розумове завдання, підтримують і посилюють інтерес дітей до навчального предмета. Отож гра — незамінний важіль розумового розвитку дитини. Саме цій темі було присвячене V засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу та фізичної культури Руськівської ЗОШ І-ІІ ступенів, яке відбулося 10 квітня 2017 року. В ході засідання було розглянуто наступні питання:
1. Доповідь на тему: «Використання ігрових форм як засіб підвищення інтересу до навчання»(С.Ф. Крайняниця).
2. Одна мить з уроку: «Використання ігрових моментів під час вивчення біології» (Н.В. Когутич).
3.Підсумки «Ярмарок педагогічних ідей»(Члени методичного об’єднання). |