Головна »
2017 » Квітень » 28 » «Ефективність використання краєзнавчого матеріалу на уроках суспільно-гуманітарного циклу»
09:20 «Ефективність використання краєзнавчого матеріалу на уроках суспільно-гуманітарного циклу» |
«Знання тільки тоді знання, коли вони одержані зусиллями власної думки, а не пам'яті"
Процес оволодіння учнями знаннями дещо схожий на науковий процес пізнання нових явищ. Тому завдання вчителя не «полегшувати» цей процес, перетворюючись на єдине джерело інформації, а раціонально організовувати пошук істини і тим самим прискорювати процес пізнання. Іншими словами вчитель лише створює необхідні умови для збудження пізнавальної активності учнів. Оволодіння знаннями буде здійснюватися залежно від того, наскільки кожен учень прагне до історичного пізнання і які він має розумові здібності. Саме матеріал з історії рідного краю здатен викликати в учнів особливу зацікавленість, спонукати до глибшого пізнання й дослідження.
Саме такій проблемі було присвячено ІV засідання методоб’єдняння вчителів суспільно-гуманітарного циклу 27 квітня 2017 року в Руськівській ЗОШ І-ІІ ступенів. Темою засідання було «Ефективність використання краєзнавчого матеріалу на уроках суспільно-гуманітарного циклу»на якому розглянуто наступні питання:
1. Система роботи вчителя з обдарованими дітьми на уроках суспільно-гуманітарного циклу.
2. Обговорення відкритого позакласного заходу «Шляхами права».
3. Про інструктивні матеріали для проведення ДПА у 2016-2017 році.
Членами методичного об’єднання було відвідано відкритий урок з української мови у 6 класі на тему: «Леся Воронина «Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку №9»», який провела Деркач О.І.
|
Переглядів: 425 |
Додав: ivanka_lendel
| Рейтинг: 5.0/1 |