Головна » Статті » Навчальна діяльність |
У розділі матеріалів: 164 Показано матеріалів: 81-90 |
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9 10 11 ... 16 17 » |
Нарешті почалось літо! Пора відпочивати і розважатись. Канікули у Руськівській ЗОШ І-ІІ ступенів розпочались із екскурсії. ЇЇ організували педагоги школи Когутич Н.В. та Коцубняк С.І. 3 червня 2014 року 73 учнів школи поїхали на навчально-розважальну екскурсію визначними місцями рідного краю – Закарпаття. Діти відвідали і Мукачівський замок Паланок, і замок графів Шенборн, і побували біля Джерела вічної краси.. Екскурсовод туристичного агентства «Адріа-турс» розповіла про історію будівництва, архітектуру, призначення різних елементів замку – оборонні мури, солдатські казарми, «мишоловки» для нападників, в’язничні камери. Екскурсія закінчилась ввечері. Діти приїхали додому стомлені, але щасливі і задоволені, з безліччю позитивних емоцій та вражень. Це був один з тих днів, які залишаються в пам'яті надовго. |
Писанка - одне із найцікавіших виражень українського народного мистецтва. Наразі варто погодитись із висловом: "Український народ доти процвітатиме, доки українці розмальовуватимуть писанки”. 17 квітня 2014 року у приміщенні актового залу Руськівської ЗОШ І-ІІ ступенів, під керівництвом вчителя образотворчого мистецтва Н.О. Залуцької, відбулося відкриття виставки-конкурсу писанкарства «Воскресни, писанко!», в якому взяли активну участь учні 1 – 9 класів. Мета виставки конкурсу – популяризація писанкарства, духовне збагачення та виявлення загального рівня художньої підготовки писанкарського мистецтва; пошук і підтримка обдарованої учнівської молоді. З великим задоволення школярі прикрашали «Писанковий стіл». Багато учнів взяло активну участь у виставці-конкурсі. Та, я впевнена, переможених немає, бо кожен, хто долучився до неї, відчув легкість, радість, задоволення... |
Традиційно навесні оголошується місячник з благоустрою з метою покращення санітарного стану після зими, проведення Дня довкілля і підготовки до святкування Великодня. Учні та колектив Руськівської ЗОШ І-ІІ ступенів активно взялися до роботи. Крім ліквідації сміттєзвалищ на пришкільній території, учні та вчителі приклали руки до озеленення школи: висаджували квіти, декоративних кущі, дерева. Найактивніше учні цього року були в акції "Посади квітку", «Посади дерево і збережи його»; «Квіти в нашому житті» (озеленення класу), «Чисте русло» (прибирання території берега)… Щоп'ятниці триває акція "Шкільне подвір'я". Усі залюбки беруть участь в акції "Наш парк". Вже впорядковано та прибрано шкільне подвір'я. Обкопано та побілено більшість дерев в шкільному саду. Побілено бордюри. Місячник триває! |
17 квітня 2014 року в Руськівській ЗОШ І-ІІ ступенів згідно річного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та музичного мистецтва відбулося ІV засідання у формі «круглого столу» на тему «Розвиток творчих здібностей молодших школярів. Підсумок роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та музичного мистецтва за 2013 – 2014 навчальний рік». Присутні поділилися досвідом з розвитку індивідуальних та творчих здібностей учнів на уроках та в позаурочний час; проаналізували роботу методичного об'єднання вчителів початкових класів та музичного мистецтва у 2013-2014 навчальному році, повноту реалізації методичної проблеми, над якою працювали протягом навчального року. План роботи виконано. Звіт роботи голова ШМО провела у формі презентації. |
17 квітня 2014 року в Руськівській ЗОШ І-ІІ ступенів згідно річного плану роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу та фізичного виховання відбулося V засідання на тему «Розвиток індиві-дуальних та творчих здібностей учнів в процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу». Розвиток індивідуальних та творчих здібностей учнів на уроках забезпечується обґрунтованим поєднанням традиційних і активних методів навчання, ефективного підбору змісту навчального матеріалу, створення емоційно - доброзичливої пошукової атмосфери. Невід’ємною складовою та одним із чинників ефективності навчального процесу є засоби навчання. До них ми відносимо всі матеріалізовані знаряддя, які забезпечують цілеспрямовану взаємодію вчителя та учня. |