Головна » 2020 » Березень » 3 » Створення ситуації успіху. Майстер-клас
12:27
Створення ситуації успіху. Майстер-клас

Дати дітям радість праці, радість успіху
 в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття 
гордості, власної гідності — це перша заповідь виховання.
В. Сухомлинський

 2 березня 2020 року в Рустьківській ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося ІІІ засідання ШМО вчителів суспільно-гуманітрних дисциплін. Проведено його було у формі майстер-класу «Формування предметних компетенцій школяра шляхом впровадження технології «Створення ситуації успіху»».  Вчителька української мови та літератури Гладжикурка Л.Д. спочатку провела з педагогами ділову гру – уривок із уроку української мови за методикою «навчити учнів» та за методикою «формувати в учнів» з використанням технології «створення ситуації успіху». Затим після блоку теоретичних відомостей Любов Дмитрівна запропонувала педагогам об’єднатися в групи та визначити методи технології до учнів різних груп у формі «сонечка».   Народження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" було зумовлено самим життям. Часто замислювалась: «Як допомогти дитині осягнути радість від свого розуму, емоцій, своєї неповторності?» Вирішити ці проблеми допомагають уроки співтворчості, де  і учень, і вчитель , як рівний з рівним, намагаються осягнути в спільній праці вершини прекрасного,  де головне місце в роботі надається учневі,  враженому від спілкування з текстом. 
        Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" базується на працях А. С. Макаренка, В. О. Сухомлинського та інших видатних педагогів. Наприклад, у своїй педагогічній діяльності А. С. Макаренко розробляв ідею "завтрашньої радості", а В. О. Сухомлинський розвинув її у створеній ним "Школі радощів". Результати діяльності цих педагогів підводять нас до усвідомлення можливостей упровадження в навчально-виховний процес сучасної школи такої педагогічної технології, яка була б націлена саме на те, як викликати в дітей почуття радощів, забезпечити успіх у навчанні. Якщо ми не бажаємо "зламати" дитину в період формування її особистості, маємо мету допомогти в розвитку, оберігаючи природну індивідуальність, то ні в якому разі не можна позбавляти дитину чекання "завтрашньої радості", віри у свої можливості, сподівань на позитивні перспективи в майбутньому.
 

Переглядів: 301 | Додав: Любов | Рейтинг: 5.0/2