10:25 Організація дистанційного навчання | |
За результатами анкетування інтернет достатньої якості є у 89% учнів школи. Проте тільки 67% мають достатню кількість комп’ютерного обладнання для навчання. Якщо говорити про форму навчання, то 27% школярів віддають перевагу щоденним онлайн-урокам, а 47% хочуть отримувати завдання через соціальні мережі та месенджери. 14 % школярів хотіли б отримувати завдання, як фото рукописного аркушу. Розміщувати завдання на сайті школи або надсилати через e-mail відповіли 4 % опитуваних. Реалізовувати онлайн-навчання допомагають різні додатки. Лідирує у цьому списку Viber -71%, на другому місці додаток Zoom -13%, Mesenger -9%. Google classroom, skype, та сайт школи отримали менше ніж 2% відповідей. Звичайно, ми ще не зовсім пристосувались до онлайн-навчання в умовах карантину і зіштовхуємось з різними труднощами. Найбільші з них –це великий обсяг завдань, які потрібно опрацювати. Саме цю відповідь вказали трохи менше половини учнів. 1/3 опитуваних також важко дотримуватись режиму дня під час дистанційного навчання. 17% вважають своєю проблемою –самоорганізацію, а 10% -відсутність комп’ютерної техніки. Карантин — це не просто відпустка в чотирьох стінах, а наша спільна місія щодо запобігання поширенню хвороби. Ми живемо в інформаційну добу, де наші успіх і можливості безпосередньо залежать від наших знань та вмінь. Завдання, яке стоїть перед школою в умовах епідемії –зробити навчальний процес якомога доступнішим та ефективнішим. Тому, важливо ставитися до навчального процесу відповідально й сумлінно. Тож бережімо одне одного й використовуймо час продуктивно! | |
|