Нові реалії життя в Україні, її поступове перетворення на демократичну, соціально орієнтовану країну обумовили глобальні зміни у філософії освіти, визначенні її мети, завдань, методів діяльності. Сьогодні створюється нова школа, де учень повноцінно живе, проектує своє майбутнє, свій шлях, враховуючи власні можливості, ставлячи перед собою завдання самовдосконалення, самовиховання, самоосвіти. 16 серпня 2022 року відбулося засідання педагогічної ради ЗО на тему «Теоретичний напрямок роботи над новою проблемою закладу». Розглядалося питання «Про роботу над науково-методичною проблемою закладу освіти на 2022-2027 роки». Директор школи Гладжикурка Любов Дмитрівна провела діагностування вчителів з метою вивчення рівня їх професійної компетентності щодо науково-методичної проблеми школи «Розвиток ключових компетентностей учнів та їх підготовка до успіху в умовах впровадження нової української школи». Провела їх підсумки. Презентувала теоретичний аспект роботи над науково-методичною проблемою закладу освіти на 2022-2027 роки. Затим було проведено ділову гру щодо компетентісного спрямування освітнього процесу. Потім вона запропонувала План роботи над науково-методичною проблемою школи «Розвиток ключових компетентностей учнів та їх підготовка до успіху в умовах впровадження нової української школи». |