Головна » 2021 » Лютий » 17 » «Розвиток індивідуальних здібностей дітей, забезпечення умов їх самореалізації в НУШ».
15:05
«Розвиток індивідуальних здібностей дітей, забезпечення умов їх самореалізації в НУШ».

Давня мудрість говорить: «Якщо твої плани розраховані на рік – сій хліб, якщо на десятиріччя – посади дерево, якщо на віки – навчай дітей». Школа є тією лабораторією, де навчають і виховують, відкривають можливості кожної дитини, допомагають їй розвивати власні здібності й потреби. Початкова ланка – фундамент шкільного навчання, адже саме тут закладається основа для формування особистості майбутнього громадянина. Діти початкових класів – “першовідкривачі” світу. 16 лютого 2021 року в нашій школі пройшло ІУ засідання ШМО класних керівників. Вчителькою початкових класів Сидун О.П. було проведено майстер-клас «Розвиток індивідуальних здібностей дітей, забезпечення умов їх самореалізації в НУШ». Запропонований нею майстер – клас, спрямований на підвищення освітнього рівня, залучення до спільної творчої діяльності учасників різних категорій – педагогів  та учнів. Він включав ряд вправ та завдань, направлених на взаємодію учасників, психогімнастичного та релаксуючого характеру, вправ, які сприятимуть творчому саморозвитку.розвитку критичного мислення. Ольга Петрівна з самого початку створила творчу атмосферу. Педагоги були об'єднані в групи. Затим вчителька показала методику стредегії Фішбоун. Після цього - метод-стратегія Сенкан, "Кубик Блума» – один із популярних практичних прийомів, що розвиває критичне мислення дітей. Заключною частиною майстер-класу була вправа "Квітка добра". Сидун О.П. - досвічений педагог, спеціаліст "вищої категорії", вона першою в нашій школі "відкриває" нові сторінки НУШ, тому майстер-класи, проведені нею, завжди досягають мети, дають свої результати в овоєнні нових методик. Працюючи над розвитком творчої особистості, вчитель повинен добирати ті технології, стратегії та методи, де він виступає помічником і порадником: і забезпечувати організацію пошуково-дослідницької навчальної діяльності, і працювати спільно з учнями, не розподіляючи функцій між ними. Педагог веде учнів шляхом відкриття, залучає до процесу творчості, самопізнання, самовдосконалення.

Переглядів: 167 | Додав: Любов | Рейтинг: 4.0/4