НУШ - це школа, яка дає дитині різні вміння, компетентні навички. Головне її завдання - вже не забезпечення знаннями, а навчити дітей, як знання і навички втілювати в життя.
З 1 вересня 2018 року у Руськівській ЗОШ І-ІІ ступенів дітки, також навчаються по-новому. У 1 класі – 12 учнів. Основний вчитель, Сидун Ольга Петрівна – спеціаліст вищої категорії, педагогічний стаж 13 років. Пройшла курси підвищення кваліфікації, що складалися з дистанційного онлайн курсу на порталі EdEra, та очних сесій, в межах яких спеціально підготовлені тренери закріплювали знання педагогів на практиці. На уроці я використовую різні методи і види роботи, керуючись типовою освітньою програмою для 1-2 класів ЗЗСО розробленої під керівництвом Р.Шияна.
Особливістю НУШ є, поміж іншого, організація освітнього середовища, що сприяє вільному розвитку творчої особистості дитини. Так у нас, Руськівській ЗОШ І_ІІ ступенів, у 1 класі також було організовано освітнє середовище, а саме мною ,разом з учнями, було створено осередки навчання
- Осередок навчально- пізнавальної діяльності
- Осередок новин
- Осередок для гри
- Осередок матеріалів
- Осередок вчителя
- Тематичний осередок
А крім цього було сформовано центр читання( класна бібліотечка), центр природознавства, математичний центр, мистецький центр( виставка творчих робіт учнів)
Ще однією особливістює те, що в класі наявні ноутбук, принтер, ламінатор, телевізор SMART TV, що сприяє ефективнішому проведені навчально – виховного процесу. Кожен навчальний день наших першокласників починається з "Ранкової зустрічі", де вони діляться своїми враженнями та настроєм, говорять про минулі вихідні, про настрій. Щопонеділка на "ранковому колі" обирається тема, яку учні пізнаватимуть протягом тижня. Після чого розпочинаються уроки, де учні вільно висловлюються і діляться думками про те, що відбувається.
Користуючись рекомендаціями МОНУ ,щодо оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу у Новій українській школі, можна сказати, що учні пройшли адаптаційний період, навчилися самостійно застосовувати свої знання і навички. В учнів є потенціал, позитивна динаміка росту. Більшість учнів мають значні успіхи, деякі учні ще потребують уваги і допомоги, але до кінця навчального року, на мою думку, ми досягнемо ще кращих результатів. |