 19 листопада 2022 року відбулося засідання педагогічної ради школи, де розглядалося питання «Про План проходження курсової перепідготовки на 2023 рік». Вона повідомила присутнім про те, що ЗІППО у 2023 році пропонує наступний порядок підвищення кваліфікації:курси підвищення кваліфікації педагогічних працівників проводитимуться за очною та дистанційною формами навчання. Педагогічні працівники самостійно обирають форму підвищення кваліфікації. усі педагогічні працівники ЗЗСО у 2023 році можуть пройти курси підвищення кваліфікації за модулем ,,Використання інноваційних технологій у професійній діяльності вчителя”, який структурований за напрямами, визначеними п.15 Порядку підвищення кваліфікації педагогічних і науково-педагогічних працівників: розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь;мовленнєва компетентність педагогічних працівників; створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами; психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку; основи андрагогіки;використання інформаційно-комунікаційних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;педагогічні працівники закладів освіти області, які атестуються у 2023 році, можуть пройти курси підвищення кваліфікації у період січень – квітень 2023 року; педагогічні працівники ЗЗСО, які атестуються у 2023 році та викладають декілька навчальних предметів (дисциплін), під час проходження курсів підвищення кваліфікації з основного предмета, можуть додатково пройти 8-годинні курси за напрямом ,,Розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій)”. Додаткові 30-годинні курси з інших предметів (дисциплін) можна пройти у терміни, відмінні від курсів підвищення кваліфікації з основного предмета |