Людина не може жити без мрії. Усі про щось мріють. І ці мрії дуже різні… Хтось мріє відпочити на морі, хтось — про нову ляльку, хтось — навчитися малювати, а деякі навіть мріють навчитися літати, як птахи. Є мрії, які впливають на все подальше життя. Це мрії про майбутню професію, про сім’ю, про якісь досягнення в житті. Про такі, та інші мрії, учні 2 класу говорили з своїм класоводом Реметою М.І. на відкритому уроці з інтегрованого курсу Я досліджую світ. З великим ентузіазмом вони з’ясовували, що таке мрія, які вони бувають, які вміння потрібні, щоб здійснити свої мрії. Учні були об′єднанні в групи, де мали можливість показати свої здібності , відгадувавши зашифровані слова. На уроці вчителька застосувала нові форми та прийоми роботи, чим розвивала в учнів критичне мислення. Під час уроку Маріанна Іванівна використовувала можливості ІКТ - презентацію, музична фікультхвилинка, наочність, стіна слів..
Цього ж дня Сидун О.П. , класоводом 3 класу, було проведено практикум для педагогів з LEGO «Шість цеглинок в освітньому просторі НУШ» Саме завдяки прийняттю Концепції НУШ з’явилися нові підходи і можливості для організації освітнього процесу. Ольга Петрівна ознайомила учасників з різноманітністю методів та форм роботи з LEGO; показала вміння практично застосовувати безмежний світ цеглинок LEGO. Розказала , що за допомогою цеглинок LEGO можна сприйняти гру по-новому та по-іншому переосмислити процес навчання; розвивати навички самоаналізу; навчити практично застосовувати теоретичні знання у навчально-виховному процесі. |