19 березня 2025 року у 8 класі відбувся урок-спілкування на тему "Кібербулінг: поради для подолання", проведений класним керівником Машкаринець Н.Е. Метою уроку було підвищення обізнаності учнів про проблему кібербулінгу та навчити їх ефективним методам захисту від цього явища в онлайн-просторі.
Класний керівник розпочав урок з пояснення, що таке кібербулінг, як він проявляється та чому є небезпечним. Учням було розказано про різні форми агресії в Інтернеті, такі як образи, погрози, поширення чуток чи особистої інформації. Кожен учень отримав буклет, в якому були вказані практичні поради щодо захисту від кібербулінгу. В буклеті також містилися важливі рекомендації щодо безпеки в Інтернеті, зокрема, як правильно налаштовувати конфіденційність в соціальних мережах, як реагувати на агресивні повідомлення та куди звертатися за допомогою. Після обговорення учні разом із класним керівником виготовили стінгазету, на якій зібрали основні правила та поради, що допомагають уникнути кібербулінгу. Вони включили важливі моменти, як розпізнати кібербулінг, як діяти, якщо ви стали його жертвою, та як підтримувати своїх друзів у випадку подібних ситуацій. Протягом уроку було розглянуто важливість підтримки з боку друзів, родини та вчителів, адже зазвичай жертви кібербулінгу відчувають себе ізольованими. Класний керівник підкреслив важливість обміну досвідом і відкритих розмов, щоб уникнути самотності в таких ситуаціях.
Урок не тільки допоміг учням краще зрозуміти проблему кібербулінгу, але й дав їм конкретні інструменти для захисту. Буклети та стінгазета стали корисними нагадуваннями для учнів про важливість безпеки в Інтернеті та підтримки один одного в онлайн-просторі. Завдяки такому уроку школярі отримали не лише знання, але й практичні навички, які дозволять їм упевнено поводитись в цифровому світі. |