26 березня у Руськівській гімназії відбулося ІІІ засідання шкільного методичного об’єднання вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін на тему: «Реалізація змісту наскрізних змістових ліній на уроках суспільно-гуманітарного циклу». Засідання було проведено у формі педагогічної майстерні, метою якого було формувати потреби різнобічного розвитку власних здібностей і нахилів в оволодінні сучасними методами оперування знаннями, вміннями використовувати сучасні інформаційні й комунікативні технології. Машкаринець Н.Е., вчитель зарубіжної літератури, показала членам МО добірку прийомів візуалізації з теми: «Оскар Уальд «Хлопчик-Зірка»». Вона зауважила, що використання візуальних засобів під час вивчення навчального матеріалу на 200 % поліпшує результати. Крім того, така презентація матеріалу забирає на 40 % менше часу, вона підсилює усну подачу матеріалу. Наочність варта не тільки сотень слів, а й утричі ефективніша за одні лише слова. Кокоша Н.І., вчитель історії, поділилася сучасними методами та прийомами на уроках історії. Правильний добір методів відповідно до мети та змісту навчання, вікових особливостей учнів сприяє розвитку їхніх пізнавальних здібностей, озброєнню їх уміннями й навичками використовувати здобуті знання на практиці, готує учнів до самостійного набуття знань, формує їхній світогляд.
Сучасний освітній процес потребує трансформації відповідно до компетентностей, необхідних представнику інформаційного суспільства. Для освіти важливо підготувати людей майбутнього з сучасним, комплексним мисленням, а педагог отримує можливість сформувати в учнів критично необхідні для життя навички. |