Головна » Дошка оголошень » Про колектив » Педагогічні працівники |
У категорії оголошень: 19 Показано оголошень: 1-19 |
Сортувати за: Назві
![]() На посаді директора Руськівської гімназії працює 19 років. Проблемне питання, над яким працює як керівник «Використання ІКТ в роботі з кадрами як засіб підвищення ефективності навчально-виховного процесу». «Ми змінили своє оточення так радикально, що тепер повинні змінювати себе, щоб жити в цьому новому оточенні»,- сказав Норберт Вінер, американський вчений, філософ. Любов Дмитрівна вважає, що стрижнем сучасної освіти має стати виховання особистості розвиненої духовно, психічно, фізично й інтелектуально, здатної до самоактуалізації та самореалізації власних нахилів та здібностей, до творчої праці, професійного розвитку, мобільної в освоєнні та впровадженні науковомістких технологій. І сприятиме формуванню успішної особистості організація начально-виховного процесу, що базується на інформаційно-комунікаційній технології.
|
|
Освіта:середня спеціальна,Міжгірське медичне училище,1999р. Медичний стаж:23,5 років. Кваліфікаційна категорія:вища по спеціальності"сестринська справа". Проблемне питання:зміцнення і збереження здоров'я у дітей,формування у них здорових звичок. Життєве кредо:завжди приходити на допомогу людям,якщо вони її потребують. |
Вчитель історії |
Ремета Мар'яна Василівна Вчитель математики, інформатики. Освіта:вища,УжНУ,2015 рік Стаж роботи:5 років. Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст». Проблемне питання: Впровадження інноваційних методів на уроках математики. Життєве кредо: Завжди пізнавати світ і себе і навчати цьому інших. Педагогічне кредо: Донести до сердця кожної дитини знання,досвід і практичні вміння. |
Вихователь ГПД Освіта: вища, Національний педагогічний університет ім. П. Драгоманова, 2014 р. Педагогічний стаж: 11 років Кваліфікаційна категорія: "Спеціаліст І категорії" Проблемне питання: "Формування у дітей загальнолюдських цінностей, любові до рідної землі, національних традицій українського народу" Педагоічне кредо: "Навчаючись - учись, навчаючись - твори, у процесі творчості - навчай " Життєве кредо: "Хай оживає істина стара: людина починається з добра" |
Асистент вчителя в інклюзивному класі Освіта :середня спеціальна, Мукачівське педучилище 1989 р. Педагогічний стаж: 3 роки Кваліфікаційна категорія: 11 тарифікаційний розряд Проблемне питання: «Шляхи формування позитивної атмосфери між однолітками в інклюзивному класі за допомогою дидактичних ігор» Педагогічне кредо: «Навчати з любов’ю, з душею, з терпінням. Додати уміння, докласти зусилля, бажання й старання. І все – залюбки». Життєве кредо: « Стався до інших так, як хочеш, щоб вони ставилися до тебе».
|
Вчитель фізичної культури, психолог Освіта: вища, Мукачівський державний університет, 2019 р., УжНУ , 2021 р. Стаж роботи: 4 роки Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст» Проблемне питання:" Формування здоров'язберігаючої компетентності на уроках фізичної культури" Педагогічне кредо: Щоб бути гарним вчителем, потрібно любити те, що викладаєш, і любити тих, кого виховуєш. Життєве кредо: "Пам'ятай минуле, живи сьогоденням, дивись у майбутнє."
|
Звання: "Старший вчитель" |
|
Педагогічне кредо: «Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей – талант, вміння їх вирощувати – мистецтво, але найважливішим є любов до дитини» Життєве кредо: «Тільки ті, хто не бояться невдач, зможуть досягти великого успіху». Джордж Фіджеральд Кенеді |
|
|
|
Освіта: вища, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2005 року. Стаж роботи: 18 років Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст Вищої категорії» Проблемне питання: " Нові форми та прийоми роботи з учнями в НУШ, здійснення компетентнісного підходу до інтегрованого навчання. Педагогічне кредо: «Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед» Життєве кредо: «Мети досягає той, хто її прагне».
|
|
|
Звання: Старший вчитель та хімії як засіб формування життєвих компетентностей в учнів». розумінні й майстерному застосуванні в житті всього того, що знаєш» (Фрідріх Дістервег). Життєве кредо: «Бути людиною у всьому і завжди». |