Головна » Дошка оголошень » Про колектив |
Педагогічні працівники [19] | Методичні об'єднання [12] |
У розділі оголошень: 31 Показано оголошень: 21-31 |
Сторінки: « 1 2 |
Машкаринець Наталія Ервінівна Вчитель зарубіжної літератури, секретар Освіта: вища, УЖНУ, 2007 року Кваліфікаційна категорія: спеціаліст І категорії Педагогічний стаж: 12 років Педагогічне кредо: "Формування основних життєвих компетентностей учнів на уроках зарубіжної літератури" Педагогічне :" Хоч вчитись важко, не охота, і довго тягнуться ці дні, але потім вся робота, горить в руках як у вогні." Життєве кредо: " Завжди залишатись людиною" |
Деркач Ольга Іванівна вчитель української мови та літератури. Освіта: вища, закінчила Ужгородський державний університет в 1989 році. Стаж роботи: 33 роки. Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст І категорії Проблемне питання: «Інтерактивні технології на уроках української мови та літератури – шлях до формування творчої особистості». Педагогічне кредо: "Щоб бути щасливим - роби добро іншим ". Життєве кредо: "Праця, оптимізм, постійне самовдосконалення - запорука успіху" |
Сопочкіна Марина Ігорівна Вчитель початкових класів Освіта: вища, МГПІ, 2004 року. Педагогічний стаж: 18 років Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст Вищої категорії» Проблемне питання: «Роль гри в навчально-виховному процесі молодшого школяра» Педагогічне кредо: наша мета не в тому, щоб зробити себе необхідними дітям, а навпаки, в тому, допомогти їм скоріше навчитися обходитися без нас." Життєве кредо: " Бути людиною у всьому і завжди". |
Сидун Ольга Петрівна - вчитель початкових класів
Освіта: вища, Прикарпатський національний університет імені Василя Стефаника, 2005 року. Стаж роботи: 18 років Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст Вищої категорії» Проблемне питання: " Нові форми та прийоми роботи з учнями в НУШ, здійснення компетентнісного підходу до інтегрованого навчання. Педагогічне кредо: «Ніколи не зупинятися на досягнутому, бо життя - це процес, тому потрібно завжди рухатися вперед» Життєве кредо: «Мети досягає той, хто її прагне».
|
Могіш Камілла Олегівна Вчитель історії та правознавства Освіта: вища, УжНУ, 2020 року. Педагогічний стаж: 4 роки Кваліфікаційна категорія: «Спеціаліст ІІ категорії» Проблемне питання: «Використання ІКТ на уроках історії» Педагогічне кредо: "Єдиний шлях, що веде до знань - це діяльність" Бернард Шоу Життєве кредо: " Переможи себе і виграєш тисячі битв" Будда |
Клованич Аліна Василівна Вчитель фізики та інформатики Освіта: вища , УжНУ, 2013 року. Педагогічний стаж: 9 років Кваліфікаційна категорія: Спеціаліст І категорії Проблемне питання: "Роль експерименту на уроці фізики" Педагогічне кредо: "Працюй так, щоб дітям біля тебе було комфортно і затишно" Життєве кредо: "Повага до людей є повагою до самого себе" |
Когутич Наталія Василівна Звання: Старший вчитель Життєве кредо:«Бути людиною у всьому і завжди». |
Руськівська гімназія Великолучківської сільської ради Мукачівського району Закарпатської області Наші реквізити Адреса Руськівської гімназії: 89621 Закарпатська область, Мукачівський район, с.Руське, вул. Українська 32 «А» е-mail: sch_ruske@meta.ua Телефон: (03131) 74-7-10 «Минуле належить історії, майбутнє – це таємниця, а ця мить – подарунок. Ось чому цю мить називають сьогоденням» Мережа закладу освіти: 154 учнів, 9 класів Кадрове забезпечення: вчителів -17 педагог - організатор - 1 психолог -1 медсестра - 1 бібліотекар - 1 Категорії педагогічних працівників: Вища категорія – 8 І категорія – 7 ІІ категорія – 0 Спеціалістів – 0 11 тарифний розряд - 2 Педагогічне звання: "Старший вчитель" - 4 Проблемне питання гімназії: «Розвиток ключових компетентностей учнів та їх підготовка до успіху в умовах впровадження нової української школи». |
"Людське в людині - то найбільша
цінність, і дар цей треба берегти".
Методичне об'єднання класних керівників — це структурний підрозділ внутрішньошкільної системи управління виховним процесом, який координує науково-методичну та організаційну роботу класних керівників, вихователів, педагога-організатора, психолога та бібліотекаря школи.
Основні завдання методичного об'єднання класних керівників:
1.Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки.
2.Забезпечення реалізації єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів.
3.Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
4.Координація планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
5.Вивчення, узагальнення та використання прогресивного педагогічного досвіду роботи класних керівників.
6.Сприяння створенню й розвитку системи виховної роботи класних колективів.
|