Головна » Статті » Прозорість та відкритість ЗЗСО » Мова освітнього процесу

У категорії матеріалів: 19
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »

Сортувати за: Дате

       МОВА ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ

Мовою освітнього процесу  є державна (українська) мова

Мова освітнього процесу | Просмотров: 116 | Добавил: Любов | Дата: 09 Августа 2021 | Комментарии (0)

Творчість – це не розкіш для обраних,
а загальна біологічна потреба,
 інколи не усвідомлена нами.
 Життя постійно змінюється, підштовхуючи школу так само до змін. Її розвиток вимагає нових форм організації навчального процесу, нових ритмів та методів узгодження системи освіти з вимогами сучасного життя та з потребами особистості. А оскільки учительська праця і педагогічна творчість є синонімами, то необхідно розглядати способи подолання інертності й консерватизму нашої діяльності та способи розвитку творчості кожного вчителя.
19 лютого 2016 року в Руськівській ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося четверте засідання вчителів природничо-математичного циклу на тему « Розвиток педагогічної творчості та майстерності вчителів природничо-математичного циклу», метою якого було пошук раціональних шляхів удосконалення педагогічної майстерності вчителів для подальшого впровадження в практику роботи. 
 
Мова освітнього процесу | Просмотров: 465 | Добавил: natalka_mashkarynetz | Дата: 22 Февраля 2016 | Комментарии (0)

Урок – дзеркало загальної педагогічної культури вчителя,
мірило його інтелектуального багатства, 
показник його світогляду, ерудиції.
Удосконалення загальної середньої освіти спрямовано на переорієнтацію процесу навчання на розвиток особистості учня, навчання його самостійно оволодівати новими знаннями.
 Новий етап у розвитку шкільної освіти пов'язаний з упровадженням компетентнісного підходу до формування змісту та організації навчального процесу. Це вимагає певного підвищення професійної майстерності вчителя, доозброєння його новими знаннями, сучасними компетенціями, методами і технологіями, які б дозволили йому перебудувати навчально-виховний процес відповідно до нових вимог і підходів. Педагогами не народжуються, а стають протягом певного періоду практичної діяльності. Становлення вчителя, вдосконалення професійної майстерності - одне з найважливіших завдань шкільної методичної служби. Саме з цією метою 27 листопада 2015 року відбулося ІІ засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу та фізичної культури на тему:«Раціональне застосування сучасних методів навчання на уроках природничо - метематичного циклу» , метою якого було виявити оптимальні засоби, методи та форми взаємодії педагога та учня, які сприяють компетентнісному розвитку учня. Форма проведення:круглий стіл.

Мова освітнього процесу | Просмотров: 443 | Добавил: natalka_mashkarynetz | Дата: 27 Ноября 2015 | Комментарии (0)

Завдання школи — на¬вчити жити.
Ми повинні ви¬ховати Людину,
здатну ство¬рити своє особисте життя.
П. Блонський
Промайнуло тепле літо і розпочався новий навчальний рік. 28 серпня 2015 року у Руськівській ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося І засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу та фізичного виховання на тему «Організація навчально-виховного процесу у 2015/2016 навчальному році» . Його метою було вивчити основні нормативні документи та методичні рекомендації МОН України щодо організації навчально-виховного процесу у 2015-2016 навчальному році та визначити основні напрямки діяльності методичного об’єднання вчителів природничо-математичних дисциплін.

Мова освітнього процесу | Просмотров: 377 | Добавил: ivanka_lendel | Дата: 03 Сентября 2015 | Комментарии (0)

  Науково-методична проблема методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу: «Використання інноваційних технологій, як засіб підвищення якості знань учнями» Основні завдання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу на 2014-2015 навчальний рік:

1. Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів МО, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи.

2. Вдосконалювати якість викладання предметів природничо-математичного циклу шляхом провадження ІКТ.

3. Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички учнів.

4. Поглиблювати знання з навчальних дисциплін, як учнів так і вчителям працювати над питаннями самоосвіти.

5. Продовжити систему проведення відкритих уроків.

Освітні програми | Просмотров: 378 | Добавил: Любов | Дата: 15 Августа 2015 | Комментарии (0)

Без здоров’я і мудрість незавидна, і мистецтво бліде, і сила в’яне, і багатство без користі, і слово без сили
Герофіл
    Здоров’я дітей - одне з основних джерел щастя, радості і повноцінного життя батьків, вчителів, суспільства в цілому. Для України головною проблемою, яка пов’язана з майбутнім держави, є збереження і зміцнення здоров’я дітей та учнівської молоді. Турботу викликає різке погіршення стану фізичного та розумового розвитку підростаючого покоління, зниження рівня народжуваності й тривалості життя, зростання смертності, особливо дитячої.
     Тому головним завданням у діяльності педагогічних колективів навчальних закладів на сучасному етапі є збереження і зміцнення здоров’я дітей, формування позитивної мотивації на здоровий спосіб життя у вчителів, учнів та їхніх батьків. 
    28 квітня відбулося V засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу Руськівської ЗОШ І-ІІ ступенів з теми «Запровадження в навчально-виховний процес здоров’язберігаючих технологій, створення безпечних умов навчання та виховання дітей»
 Форма проведення: навчальний семінар. На засіданні були розглянуті такі питання:теоретична частина семінару: доповідь «Школа сприяння здоров’ю – дорога в майбутнє».(Н.В. Когутич) Презентація на тему «Організація навчально-виховної роботи з формування здорового способу життя й зміцнення здоров’я учнів» (Д.І.Калинич)  Практична частина семінару:  Відвідування та обговорення відкритого уроку з фізики. (А.В. Клованич)
Мова освітнього процесу | Просмотров: 447 | Добавил: Любов | Дата: 05 Мая 2015 | Комментарии (0)

 Ще видатний педагог К.Д.Ушинський відмітив, що любов до своєї малої батьківщини має “глибокий, багатий думками і почуття голосу рідної природи”. В житті не рідко буває, що цей “голос” кличе до себе людину, тягне його, кличе в рідні місця. 

         В умовах динамічних перетворень у сучасному суспільстві особливу увагу привертають проблеми, пов'язані насамперед з використанням народознавчих засобів формування зростаючої особистості. В наш час активізуються пошуки змісту і форм вивчення рідного краю у загальноосвітніх школах.
     10 лютого 2015 року відбулося ІV засідання методичного об'єднання природничо-математичного циклу на тему «Використання краєзнавчого матеріалу на уроках природничо-математичного циклу та в позакласній роботі».
     Молодий вчитель географії Ярослава Адамівна Голод для відкритого уроку в 7 класі обрала тему  «Південна Америка. Узагальнення знань.» Форма уроку –урок-мандрівка. Учні були об’єднані у 2 експедиції – Магеллани та Колумби. Вони працювали як у командах, так і в парах та індивідуально. Вчителька використовувала різні методи роботи: відеоролики, робота з картками, робота з наочним матеріалом. Все це супроводжувалось презентацією до теми. Учням дуже сподобався інтерактивний урок, а молодий педагог показала себе з найкращого боку.
Освітні програми | Просмотров: 390 | Добавил: Любов | Дата: 16 Февраля 2015 | Комментарии (0)

Тільки та людина творча, яка навчилася пристосовуватись і змінюватися, усві той факт, що жодні знання не є гарантією успіху, лише процес пошуку знань створює його основу.

 К. Роджерс
     За умов трансформації українського суспільства особливої значущості набувають питання формування молодою людиною нових життєвих стратегій, компетентності, конкурентоспроможності, посилення гнучкості та мобільності соціальної поведінки. Сучасна освіта спрямована на підготовку людей високої освіченості, кваліфікованих спеціалістів, здатних до творчої праці, професійного розвитку, освоєння і впровадження наукоємних та інформаційних технологій. Визначені перспективні завдання спроможний реалізувати знаючий, обізнаний, творчий фахівець, отже, компетентний. 
     Вчителі природничо-математичного циклу Руськівської загальноосвітньої  школи  І-ІІ ступенів провели ІІ методичне об’єднання на тему «Раціональне застосування сучасних методів навчання на уроках природничого циклу».
        Семінар-практикум відбувся 11 грудня 2014 року, його метою було виявити оптимальні засоби, методи та форми взаємодії педагога та учня, які сприяють компетентнісному розвитку учня.
       Практичною частиною було відвідання показового уроку з хімії у 8 класі (Н.В. Когутич) та  обмін досвідом   «Ігрові технології навчання» (А.В. Клованич).
Мова освітнього процесу | Просмотров: 550 | Добавил: Любов | Дата: 12 Декабря 2014 | Комментарии (0)

     Учитель готується до хорошого уроку все життя.Така духовна і філософська основа професії й технології нашого труда; щоб дати учням іскру знань, учителю потрібно увібрати ціле море світла. 

           В.Сухомлинський
    Учитель - основна дійова особа у реформуванні сучасної освіти. Змінюються орієнтири освіти - змінюється й сам вчитель, змінюється мета й завдання його освітянської діяльності. Сучасний педагог має бути готовим до змін, а тому доволі актуальною є проблема неперервної освіти, спрямованої на професійне становлення, вдосконалення педагогічної майстерності й підвищення кваліфікації. Продовжується й навчально-методична робота в нашій школі. 3 вересня 2014 року відбулося перше в 2014-2015 навчальному році засідання методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу та фізичного виховання Руськівської ЗОШ І-ІІ ступенів на тему «Організація навчально-виховного процесу у 2014/2015 навчальному році» .
Мова освітнього процесу | Просмотров: 593 | Добавил: Любов | Дата: 05 Сентября 2014 | Комментарии (0)

17 квітня 2014  року в Руськівській ЗОШ І-ІІ ступенів згідно річного плану роботи методичного об’єднання вчителів природничо-математичного циклу та фізичного виховання відбулося V засідання на тему «Розвиток індиві-дуальних та творчих здібностей учнів в процесі вивчення предметів природничо-математичного циклу». 

Розвиток індивідуальних та творчих здібностей учнів на уроках забезпечується обґрунтованим поєднанням традиційних і активних методів навчання, ефективного підбору змісту навчального матеріалу, створення емоційно - доброзичливої пошукової атмосфери. Невід’ємною складовою та одним із чинників ефективності навчального процесу є засоби навчання. До них ми відносимо всі матеріалізовані знаряддя, які забезпечують цілеспрямовану взаємодію вчителя та учня.

Освітні програми | Просмотров: 420 | Добавил: Witalija | Дата: 17 Апреля 2014

1-10 11-19