Головна » Статті » Прозорість та відкритість ЗЗСО » Мова освітнього процесу

ІV засідання вчителів природничо-математичного циклу
Творчість – це не розкіш для обраних,
а загальна біологічна потреба,
 інколи не усвідомлена нами.
 Життя постійно змінюється, підштовхуючи школу так само до змін. Її розвиток вимагає нових форм організації навчального процесу, нових ритмів та методів узгодження системи освіти з вимогами сучасного життя та з потребами особистості. А оскільки учительська праця і педагогічна творчість є синонімами, то необхідно розглядати способи подолання інертності й консерватизму нашої діяльності та способи розвитку творчості кожного вчителя.
19 лютого 2016 року в Руськівській ЗОШ І-ІІ ступенів відбулося четверте засідання вчителів природничо-математичного циклу на тему « Розвиток педагогічної творчості та майстерності вчителів природничо-математичного циклу», метою якого було пошук раціональних шляхів удосконалення педагогічної майстерності вчителів для подальшого впровадження в практику роботи. В ході засідання було розглянуто наступні питання:
1. Творчість учителя - передумова зростання його педагогічної майстерності.
2. Інтернет-ресурси як засіб реалізації методу проектів на уроках фізики у загальноосвітній школі.
Також членами методичного об’єднання було відвідано відкритий урок з біології у 6 класі на тему «Різноманітність плодів», який провела вчитель біології та хімії Когутич Н.В.
 Урок проведено на високому методичному рівні. Вчителька застосовувала мотивацію навчальної діяльності на всіх етапах уроку, проводився він під супровід презентації, вчителька використовувала ігрові моменти, хвилинки "цікавої біології"... А найкраще те, що усі учні у класі володіють знаннями з предмету, цікавляться біологією, активні.  
Категорія: Мова освітнього процесу | Додав: natalka_mashkarynetz (22 Февраля 2016)
Переглядів: 467 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Имя *:
Email *:
Код *: