Головна » Статті » Навчальна діяльність » Правила прийому до школи

У категорії матеріалів: 104
Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 3 ... 10 11 »

Сортувати за: Дате
Формування музичної культури школярів є головним завданням сучас¬ної музичної педагогіки. Учитель має розвинути чутливість і потяг дітей до музики, ввести їх у світ добра й краси, відкрити в музиці животворне джерело людських почуттів і переживань, навчити захоплюватися непов¬торністю музичних творів.
Залуцька Н.О. презентувала свій досвід роботи на тему: "Розвиток творчих здібностей учнів шляхом використання інноваційних технологій та інтерактивних методів навчання на уроках музичного мистецтва" Інформаційні технології дозволяють по-новому, комплексно використовувати на уроках музики текстову, звукову, графічну й відеоінформацію – створюється новий мультимедійний контент. На уроках музики гармонійно поєднуються знання комп’ютерної грамоти з музикою, образотворчим мистецтвом, літературою, і, як результат цього поєднання, створюється нова якість сучасного інтегрованого уроку.
Правила прийому до школи | Просмотров: 616 | Добавил: Любов | Дата: 20 Марта 2016 | Комментарии (0)

Когутич Н.В. презентувала свій досвід роботи на тему: "Використання нових інформаційних технологій для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках біології та хімії". 
Застосування інтерактивних технологій потребує старанної підготовки вчителя та учнів. Вони мають навчитися успішно спілкуватися, використовувати навички активного слухання, висловлювати особисті думки, вміти ставити запитання й відповідати на них.
Ефективність інтерактивних технологій залежить від уміння вчителя: давати завдання учням для попередньої підготовки: прочитати, обміркувати, виконати самостійні підготовчі завдання; відбирати для уроку або заняття такі інтерактивні вправи, які дали б учням «ключ» до освоєння теми; під час інтерактивних вправ давати учням час подумати над завданням, щоб вони сприйняли його серйозно, а не механічно або «граючись» виконали його.
Правила прийому до школи | Просмотров: 352 | Добавил: Любов | Дата: 18 Марта 2016 | Комментарии (0)

У повсякденній праці вчитель використовує безліч форм та методів роботи з дітьми, створюючи проблемні ситуації та знаходячи шляхи їх реалізації. Сучасна фізика є досить цікавою і водночас складною наукою. Тому й підходи до навчання повинні бути неординарними, напрямленими на зацікавленість кожного учня.
Клованич А.В. презентувала свій досвід роботи на тему "Роль експерименту на у роках фізики". Навчальний експеримент є основою вивчення всіх природничих предметів, зокрема і фізики. Правильно організований фізичний експеримент служить також і діючим засобом виховання таких рис характеру особистості, як наполегливість, в досягненні поставленої мети, дбайливість, старанність в одержанні фактів, акуратність в роботі, вміння спостерігати, виділяти суттєві ознаки і т. д. Без експерименту неможливо уявити розвиток сучасної науки. Сьогодні експериментальні дослідження є настільки важливим, що розглядаються як одна з основних форм практичної діяльності. За допомогою експерименту досліджують властивості реальних об’єктів у різних умовах.
Правила прийому до школи | Просмотров: 421 | Добавил: Любов | Дата: 28 Февраля 2016 | Комментарии (0)

Навчити дитину вчитися, дати їй уміння, за допомогою яких вона буде самостійно здійматися зі сходинки на сходинку довгого шляху пізнання, - це одне з найскладніших завдань вчителя. Саме у його здійсненні – ключ до тієї педагогічної мудрості, опанування якої робить нашу працю творчою.
Жеребак Н.В.презентувала свій досвід роботи на тему: "Формування особистості школяра шляхом вдосконалення комунікативних здібностей  учнів".
Правила прийому до школи | Просмотров: 370 | Добавил: Любов | Дата: 28 Февраля 2016 | Комментарии (0)

         Суспільству майбутнього потрібні люди з актуальними знаннями, гнучкістю і критичністю мислення, творчою ініціативою. Працюючи над проблемою, вчителі  намагаються, щоб їх діти були, у майбутньому, самостійними, компетентними людьми, які не чекатимуть вказівок щодо кожної дрібниці, а  візьмуть відповідальність на себе, доведуть розпочату справу до кінця.  Адже вони сучасні діти!    

  Сидун О.П. презентувала свій досвід роботи Підвищення зацікавленості та мотивації навчання учнів на уроках, через використання ігрових завдань та інтерактивних технологій». Вона стверджувала, що систематичне поєднання інноваційних технологій та традиційних технологій навчання, в учнів підвищується інтерес до навчання, стимулюється навчальна активність, розвивається пам’ять, формуються здібності приймати розумні конструктивні рішення у нестандартних ситуаціях.

Правила прийому до школи | Просмотров: 411 | Добавил: Любов | Дата: 24 Февраля 2016

У сучасних умовах гуманізації й демократизації навчального процесу, як ніколи актуальні дидактичні заповіді В.Сухомлинського. У книзі «Сто порад учителю» він писав: «Немає абстрактного учня. Мистецтво й майстерність навчання і виховання полягає в тому, щоб розкривати  сили й можливості кожної дитини, дати їй радість успіху в розумової праці….»

Логойда М.М. презентує досвід роботи «Створення ситуації успіху в молодших школярів». Для вчительки початкових класів Логойди М.М. дати дітям відчути радість праці, щастя успіху в навчанні, збудити в їхніх серцях почуття власної гідності — найперше завдання, бо успіх у нав­чанні - єдине джерело внутрішніх сил дитини, що породжує енергію для боротьби з труднощами, бажання вчитися.

Правила прийому до школи | Просмотров: 383 | Добавил: Любов | Дата: 24 Февраля 2016

Мово рідна, слово рідне,
Хто вас забуває,
Той у грудях не серденько,
А лиш камінь має.
 21 лютого усі нації та народи відзначають Міжнародний день рідної мови.  19 лютого 2016 року в Руськівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів вчителем української мови та літератури Жеребак Н.В. було проведено конкурс "Знавці рідної мови" між учнями 8-9 класів. Кожний конкурс багатогранний, як і наша рідна мова.  Учні змогли показати свою компететність в знанні своєї рідної мови: то і відгадування мелодій українських пісень, і вислови про українських письменників, і українські прислів'я. Цей конкурс довів, що наші  учні  на належному рівні володіють українською мовою і не перестають вдосконалювати її.
 
Правила прийому до школи | Просмотров: 351 | Добавил: natalka_mashkarynetz | Дата: 22 Февраля 2016 | Комментарии (0)

"Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності - це перша заповідь виховання. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні - єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися."  В.О. Сухомлинський

 Вчитель української мови та літератури Гладжикурка Л.Д. презентує досвід роботи "Розвиток особистості школяра шляхом впровадження уроків нектрадиційних форм". Необхідною умовою ефективності якісного здобуття освіти, розвитку особистості учня Гладжикурка Л.Д. вважає вибір нетрадиційних форм проведення уроків, в основі яких - підготовка молодої людини до життя в громадянському суспільстві, де він зможе самостійно робити висновки, мати свою активну позицію в житті, нетрадиційно, креативно мислити. 

 

Правила прийому до школи | Просмотров: 408 | Добавил: Любов | Дата: 20 Февраля 2016

"Хіба жила на світі ще така жінка, в серці якої поєдналися б така мужність, така геніальність, такий вогонь і розум, така пристрасна любов і відданість народові та батьківщині? Ні, другої такої на світі не було. Леся - неповторна!"
 Л.Смілянський

25 лютого 2016 року у нашій школі проводилося ІУ засідання методичного об'єднання суспільно-гуманітарного циклу.
Одним з питань МО було відвідання позакласного заходу з української літератури, яке підготувала разом зі своїми вихованцями вчитель української мови та літератури Жеребак Н.В. 
 Проведення цього заходу було присвячено дню народження славетної української поетеси Лесі Українки, яке носило назву "Стежками Лесиної поезії". Декламація напам'ять поезій Лесі Українки була поєднана з розхповіддю про її життя і творчість поетеси.
 
Правила прийому до школи | Просмотров: 365 | Добавил: natalka_mashkarynetz | Дата: 19 Февраля 2016 | Комментарии (0)

Молодь – це та рушійна сила,
яка може змінити хід історії, – 
Революція на граніті

  У Руськівській загальноосвітній школі 19 жовтня 2015 року було проведено позакласний захід з учнями 5-9 класів на тему «Революція гідності. Перший майдан».
 25 років тому – у жовтні 1990 року – у центрі Києва почалось студентське голодування, що переросло у Всеукраїнську революцію на граніті. Молодь виступила з протестом проти тоталітарної системи і перемогла. Цю акцію історики назвали однією з найпотужніших в часи боротьби за незалежність України.
2 жовтня 1990 понад 100 студентів поставили наметове містечко й розпочали голодування на площі Жовтневої революції (нинішньому майдані Незалежності). Більшість становили студенти з Києва, Львова та Дніпропетровська.
Голодування української радянської молоді 1990 року, або так звана "Революція на граніті" - протесна кампанія спрямована на недопущення підписання нового Союзного договору. 

Освітні програми | Просмотров: 427 | Добавил: ivanka_lendel | Дата: 20 Октября 2015 | Комментарии (0)

1-10 11-20 21-30 ... 91-100 101-104