Головна » Статті » Навчальна діяльність » Освітні програми

Краса врятує світ
Краса у житті людини... Про неї мріють, її чекають, нею захоплюються.
Чи можна зараз говорити про красу, про прекрасне? І можна, і потрібно.
Що означає — дивитись і бачити, слухати і чути? Хіба це не одне і те ж саме?
Ці слова близькі за значенням, проте вони й  різні, бо можна дивитись, але не бачити, можна слухати і не чути. Можна дивитись на чарівні картини, краєвиди, однак їх краса не розтривожить, не зачепить душі. Можна слухати вірш, але не відчути глибинну красу слова і навколишнього світу. А наше завдання — вчитись через красу поетичного слова бачити красу землі.
 30 листопада 2012 року учні 4 класу Руськівської ЗОШ І-ІІ ступенів разом з класним керівником Тягур Мариною Ігорівною презентували проект «Краса врятує світ» під девізом:
«Боротись, шукати,
знайти і не здаватись!
Боротись з труднощами.
Шукати нове, цікаве, потрібне доведення, практичне застосування.
Знайти радість успіху.
Не здаватись і не пасувати перед труднощами,
не зупинятись на досягнутому, не миритись з невдачами».
Метою проекту було: залучити до цікавої роботи учнів з різними інтересами; активізувати пошукові вміння дітей, творчу ініціативу; виховувати впевненість в своїх можливостях, прагнення до кращого, до вміння почувати себе вільно і повноцінно в суспільстві; дати дітям поняття краси та її складових; розвивати уяву, мислення, вміння висловлювати свою думку; виховувати вміння бачити красиве, відчувати красу, відрізняти її від потворного; збагачувати внутрішню красу добром, гарними вчинками; вчити сміливо вирішувати складні проблеми в групах.
Вчитель початкових класівТягур Марина Ігорівна організувала роботу над проектом в три етапи:
І етап - підготовчий;
ІІ етап -практично – виконавчий;
ІІІ етап - презентація проекту: театралізація – роздум.
Учні були об’єднані в 3 групи, які мали конкретні завдання:
1. Ерудити - збирали інформацію про красу, її відображення у художніх творах, готували художнє оформлення проекту словом.
2. Театрали - вивчали художні твори, готували інсценівки, вірші, виступи, займалися виготовленням декорацій, реквізиту до сценічного представлення.
3. Декламатори - підбирали і вивчали поезію, малювали малюнки.
Результатом творчої роботи груп стала сьогоднішня презентація.
Категорія: Освітні програми | Додав: Witalija (30 Ноября 2012)
Переглядів: 1238 | Рейтинг: 5.0/7
Всього коментарів: 0